Thursday, April 27, 2006

Kevätraati

Ähäh, en malttanut. Plantagenin spotti unohtui taannoisesta katselmuksesta pois. Samansuuntaista yrittää Kemira Grow How, mutta Plantagenin tunnelmapala jättää sen kauas taakseen. Mainos tavoittaa jotain samansuuntaista tunnelmaa kuin SEHVin Neiti kevät, joka on niitä laulelmia, joita voi kuunnella vahvan tunnelatauksen takia varsin harvoissa mielentiloissa. Onnistuisipa tuon plantagein pläjäyksen kaivamaan jostain, niin entistä ehompi mainosraati pääsisi valloilleen.

Danone pyöritti samalla katkolla uudehkoa Vitalinea-spottia. Haa! Jury esiin naftaliista, mainosraati kokee resurrektion, nousemuksen, uuden elämän ja inkarnoituu nyt mässäilemään Danonen mainitun hengen tuotteen. Valitettavasti spottia en löydä mistään, mutta te, jotka tiedätte raadin säännöt ja tiedostatte nähneenne kyseisen mainoksen, vuodattakaa.

Kirjoitti Antti Huttunen @ 10:22 AM

Read or Post a Comment

Aaa! Siis voin sanoa, että Danone on suorastaan mainio. Musta tausta on jo sinällään niin ysäri, mutta että niin pieni budjetti ettei edes omia tuotteita riitä jääkaappiin.

Posted by Blogger hna @ 7:19 AM #
 

Yksi seikka koskien kampanjoita: se uusin siiderimainos (Golden Cap?), joka mainostaa The Siideriä. TV spotissa verrataan astronautteja "a" ja "The". Mikä seikka ohittaa englannin kielen kielioppisäännön, joka velvoittaa kirjoittamaan prepositiolla "an", kun määriteltävä sana alkaa lausunta-asultaan vokaalilla? Olen myyjä, en siis tajua markkinointia...

Posted by Anonymous Anonymous @ 11:05 PM #
 

Siinä on taas ollu mainostoimistolla vähän kiire kehittää edes jotain...

Posted by Blogger Antti @ 1:20 AM #
 
<< Home