Tuesday, February 06, 2007

Uutishuttua

Sissimarkkinointi sai peilikuvaansakin säikkyvät jenkit hyppimään seinille. Loistava kamppis. Kuten työkaverini luojan armosta asian muotoili: "Boijaat rakenteli ledi-patteri häröjä pitki kaupunkia. Kallis kamppis - huomiot jopa suomessa! - kontaktihinta halpa.". Sissit ja terrorismi ovat kieltämättä vähän samaan sektoriin assioitavia juttuja. Mutta että näin paljon!

Euroviisujen juontajakaksikko on Pelkosen Jaana ja Leppilammen Mikko. Kelpo pari, kelpaa näyttää ulkomaalaisillekin. Käytäväkeskustelujen parhaan naurunremakan sai aikaiseksi Tony Halme ja Kirsti Paakkanen -parivaljakko.

Markkinointi&Mainonta paukauttaa Bobille uuden nimityksen: trenditoimisto. Mielenkiintoinen sanavalinta. Olihan heillä vähän asiantynkääkin. Parkkisen comeback siirtyy syksyyn. Ehkäpä aika tekee ihmeitä ja asiat napsahtavat uomiinsa tuosta vaan. Just joo.

Coca-Cola ei ole niin paha kuin luullaan! Brändin juoma-automaatit koulussa ovat saaneet kuvituksekseen potretteja urheilijoista. Kun sitä vertaa tuohon eilen käsiteltyyn Kuluttajaviraston "pelasta Yaris, jätä mies roikkumaan" -kantaan, niin aika jännää. Miten olisi sponssi Cola-Ollin kanssa ja hapokas tuote menisi salettiin kuumille kiville.

Kirjoitti Antti Huttunen @ 6:44 AM

Read or Post a Comment

No voi olla, että kontakteja ropisi, mutta moniko oikeasti ostaa. Nythän ei enää ole hip vain keräillä korkeita kontaktilukuja, vaan maksetaan siitä, että asiakas saadaan avaamaan lompsansa. Vrt. Toinen Helsingin kilpailu.

Posted by Anonymous Anonymous @ 10:02 PM #
 

Hyvä pointti, näinhän se on. Vaikka kysymys ei ole edes siitä mikä on hip. Mutta hei, mehän elämme Suomessa...

Posted by Blogger Antti @ 10:17 PM #
 
<< Home