Thursday, February 01, 2007
Reklamointia
Ihan ekaks, tilatkaapas Basso.
Ja toisekseen, anteeksi nyt Mac-väki, ei tämä käytettävyys nyt niin huikean edistynyt ole Windowsiin verrattuna. Syvempää analyysiä voisin joskus runoilla, jos jaksaa aiheeseen syttyä ja syventyä.
Viikon varrelta on tarttunut rebaan kaksikin tarinaa hyvästä asiakaspalvelusta. Toisessa asialla oli edesmenneen Kirkan puoliso.
Henkilö X osti hänen suunnitelemansa korvakorut. Henkilö X hävitti toisen korvakorun. Korukauppasta hän tiedusteli yksittäistä korvakorua kadonneen tilalle. Ei onnaillu, mutta sai kontaktit korun suunnittelijalle. Välitti pyynnön. Parin viikon kuluttua posti toi parin korviksia. Ihan siltä varalta, että toinenkin sattuisi katoamaan.
Toisessa tapauksessa viskipullossa havaittiin kaksi haituvaa. Reklamaatio maahantuojalle. Kului viikkoja. Reklamoijan puhelin soi. Tehtaan edustaja oli ovellaan tuomassa parempaa laatua laatikollisen hyvityksenä. Laboratoriossa selvisi, että haituvat olivat leivänmuruja. Ei kannata juoda pullonsuusta!
Herra X osti tuotteen, jossa oli vikaa. Kaupassa häntä ei uskottu. Hän vaihtoi kauppaa ja heitti tuotteen roskikseen.
Reppu on tästedes reba ja tölkki tölö. Ei mul muuta.
Read or Post a Comment
This comment has been removed by a blog administrator.
Kirjoittaja tuli katumapäälle. Poistettu pyynnöstä.