Tuesday, March 21, 2006
Palvelua ja iltapäivälehtiä
On ilo saada osakseen hyvää palvelua. Varsinkin pyytämättä. Joudun tarkastamaan suhtautumista Markkinointi&Mainonta -lehteen ainakin palvelun suhteen. On kilttiä lähettää sivuilla esiintyneelle SE aviisi, ilman että sitä erikseen pyytää.
Puolet päivästä menikin sitten mediamyynnin kenttätyötä tukiessa. Hämmästyttävän paljon sitä mainonnan suunnittelija pystyy moisesta oppimaan. Asikkaiden aivotukset avautuvat entistäkin paremmin ja piileviä tarpeita tulee esiin koko joukko. Niihin onkin hyvä alkaa luonnostelemaan ratkaisuvaihtoehtoja. Tukee sekä NB:tä, että nykyisten asiakkaiden entistäkin parempaa palvelua. Se on aina kivaa.
On kiva kun menee hyvin. Semmosiin bannereihin törmää. Lehtien sivullakin sitä näkee. Bobi asialla. En linkannut mitenkään Iltalehteen ennen kuin kävin katsomassa spektaakkelin. Ihan kiva. Musiikki streamaa ihan mainiosti ja South Park -hahmomaisuus sopii hyvin lehden muutenkin alatyyliseen linjaan. Sisällöllinen antihan lehdellä on mitä on. Kannattaisikohan sitä kehittää hieman, niin lehdestä tulee kiinnostavampi mainosmedia myös merkkitavara-asiakkaille.
Toisaalta näennäisen kytköksen kaivaminen ja sen merkityksen paisuttelu Euroviisuedustajamme treenikämppäosuuskunnan johtajan edesottamuksista painaa molempien iltapäiväjulkaisujen uskottavuutta aika merkittävästi. Levy-yhtiön ihmisenä ymmärtäisin kaiken julkisuuden olevan arvokasta, mutta uskottavuuden kustannuksella sitä ei saa tehdä. Päätoimittajan pitäisi pelkän myynnin sijaan tarkastella myös oman tuotemerkkinsä mainetta. Myyntipiikki voi maksaa yllättävän paljon.
Read or Post a Comment
<< Home