Thursday, August 23, 2007

Puskaradiota

Ylen uutisissa käsiteltiin puskaradiomainontaa. Sinänsä ihan hyvä juttu, mutta näkökulman valinta ei ole välttämättä kaikkein objektiivisin. Kuningaskuluttajassa tuo olisi ollut täysin ymmärrettävää, mutta uutisissa odottaisi, että aihetta pöllytettäisiin hieman laajemmin. Ainahan hommassa on ollut läsnä viidakkorumpu, ennen mediamainontaa se oli vahvemmin kuin koskaan.

Missä helvetissä on markkinointi-ihmisten näkökulma? Miksi asian tiedostaminen nähdään potentiaalisena ongelmana? Nyt nähty on vain pintaraapaisu yhteen asian ulottuvuuteen, olisin odottanut Yleltä parempaa.

Hyvä peppu

Talsa kertoo, jotta Ruotsissa kohistaan Sloggin peppukisasta. Huolet tuntuvat vähän kaukaa haetuilta huomioiden internetin nykyisen luonteen. Kohtuullisen suuri prosentti verkon sisällöstä taitaa kuitenkin olla kuva- ja videomateriaalia, jossa ihmisten päällä ei ole edes Sloggin alusvaatteita.

Mary Lee Sjönell antoi vinkkejä leijonan metsästykseen.

Publiciksen johdossa J.P. Rautamaata seuraava Timo Suokko lausui muutaman sanan julkisuudessa. Tosin eipä tuosta hirvittävästi kostu.

Kirjoitti Antti Huttunen @ 11:32 PM