Thursday, February 08, 2007
Toinen rekrytointi
Kontaktitoimisto Toinen paukautta mielenkiintoisen rekrykampanjan. Hommahan näyttää ensivilkaisulla ihan perinteiseltä kilpailulta. Ainakin siihen asti, kun meiliin tupsahtaa viestiä: Toinen palkkaa vain parhaat.
"Hei Ammattilainen,
KASVAMME VOIMAKKAASTI JA PALKKAAMME HELSINGIN PARHAAT
Suunnittelija
Suhtaudut intohimoisesti luovan ja tuloksellisen markkinoinnin suunnitteluun ja Sinulla on näyttöä osaamisestasi...".
Kerrassaan upeaa, että cv:n sijaan rekrytoidessa katsotaan myös se, mitä ihminen oikeasti osaa. Ja tuskin siitä mitään haittaakaan on, jos asiakkaalle saa siinä sivussa syntymään erinomaisen työn... Kaksi kärpästä jne.
Read or Post a Comment
Joo, ja asiakas saa valmiiksi suunnitellun kamppiksen pilkkahintaan. Vai laskutetaanko asiakasta normaalin suunnittelutyön mukaan, ja saavutettu hyöty jää kilpailun järjestäjälle?
Vasta kontaktointistrategianhan asiakas saa. Kamppissuunnittelu maksais vielä lisäeuroja siihen päälle. Mutta väliäkö sillä, jos homma toimii. Se maksaa itsensä takaisin.
Suunnittelija saa duunin, Toinen saa massia, asiakas saa asiakkaita ja massia ja ehkäpä loppuasias on tyytyväinen, jos uusi malli tuo paremman vastineen hänen masseillensa: win-win-win-win.