Monday, February 12, 2007
Kännytölsö
Nokia julkisti tänään uuden N77-multimediatietokoneen. Härvelillä voi katsoa mobiileja televisiolähetyksiä. Ensi vuoden loppuun mennessä Kallasvuo uhkaa myydä jopa 10 miljoonaa laitetta. Kova jätkä!
Samalla yhtiö ilmoitti aikovansa panostaa voimakkaasti videosisällön tarjoamiseen matkapuhelimissa. Käytännössä se tarkoittaa yhteistyötä sopimussisällöntuottajakumppaniensa uutistoimisto Reutersin ja suositun videoportaaliyhtiön YouTuben kanssa.
Mainos- ja mediaväki, moi. Nyt liikuskellaan palvelussa, jossa kuluttaja etsii kiinnostavaa sisältöä. Viimeinkin mainonnan viihteellisyydelle on suunnaton perustelu. Camp-arvokin on viihdettä. Oli kyseessä sitten Cola-Olli, "Niin käy joskus"-Activia tai Pepcid.
Olemme astumassa aikaan, jona colapulloon tungetu pastillit ovat supercool (kokeilkaa vaikka). Tai ehkäpä Full Gear tarvoittaa vieläkin syvemmin aikamme hengen.
Read or Post a Comment
...ja Antin blogin saat matkaviestimeesi vaivattomasti. Puhuva pää- formaatti ei ole enää Uutisten yksinoikeus.
Voiko minä ja me olla sittenkin yksi ja sama asia?