Monday, October 01, 2007

Pari poimintaa

Syyskuu hupeni kunnes katosi. Nyt elämme jännittäviä aikoja. Ja lokakuuta, ehkäpä kuukausista kaikkein kauneinta.

*

Muistatehan Nelosen sarjamurhaajamainoksen? Se todettiin hyvän maun vastaiseksi ja mainonnan eettinen neuvosto on antanut sille huomautuksen. Asiasta uutisoi Taloussanomat. Hyvä.

Taas kerranhan asian voisi kääntää niin, että nyt sarja on saanut ilmaista julkisuutta ja uteliaat katsovat sitä enemmän. Tai sitten ei. Harkintakyky on pettänyt.

*

Samaan aikaan, kun töllön puolella kontaktit takaavat ajomäärät kasvavat ja katkotila myydään hyvissä ajoin, jatkaa leffamainonta nousuaan. Elokuvamainonnan digitalisoituminen tekee hommasta sujuvampaa ja noin näppituntumalta voisi olettaa, että mieleenjäävyys pieksää sohvalta puoliunisena katsotun tv-filkan. Tiedä sitten.

Kirjoitti Antti Huttunen @ 6:11 AM