Sunday, March 25, 2007
Ei näin
Muistaisipa itse, että joskus pitäisi vaan miettiä, mitä sanoo. Toisaalta on lohdullista, etteivät muutkaan aina mieti, mitä suustansa päästävät.
"Interaktiivisten kanavien kautta kuluttaja pääsee vaikuttamaan brändielämykseensä sekä muiden Pepsi-kuluttajien kokemuksiin maailmanlaajuisesti. Mobiilimainonnalla voi esimerkiksi tilata etikettikuoseja kännykkään."
Tuon ääneen lausuminen kumoaa kaiken sen, mitä uudistuvalla markkinointiviestinnällä on saavutetaan. Moinen on erityisen varma tapa tuhota oma uskottavuus nuorisokohderyhmässä, josta kasvetaan tähän vaikeasti tavoitettavaan 18-29-vuotiaiden kohderyhmään.
Miksei vois olla mainostoimistoja ja zero jargonia?
Via Junakohtaus.
Read or Post a Comment
Itsekin ko. lausunnon huomanneena ei voi kuin vaan suu auki ihmetellä.
Zero points.