Tuesday, March 20, 2007

Uutispoiminnat

Mainostajien Liiton ja Suomen Markkinatutkimusliiton Tutkimusbarometri 2007 kertoo, että Mainostajat aikovat käyttää enemmän rahaa tutkimuksiin. Se on erittäin myönteistä, varsinkin kun suurimman mielenkiinnon ainakin väitetään kohdistuvat ostotapa- ja ostopaikan valintatutkimuksiin.

Ostoprosessin tuntemus on kuitenkin enemmän kuin tärkeää tehokkaan markkinointikommunikaation suunnitelussa. Se on elinehto, jos haluaa tehdä yksisuuntaisesti viestivien kampanjoiden sijaan kommunikoivia konsepteja.

...

Jumbon kylkeen nousee Flamingo, näin kerrottiin useammassakin mediassa. Kyseessä on Vantaalla sijaitsevat Jumbo-ostoskeskuksen kylkeen nouseva 84.000 neliön vapaa-ajankeskus. Paikan ydin on vesipuisto, spa- ja wellness-kokonaisuus. Lisäksi mukana ovat 20-ratainen keilahalli, fitness center, ruokaravintoloita, lisäksi yökerho, show-teatteri sekä kuuden salin elokuvakeskus.

Leppävaaraan Sellon kylkeenhän on suunnitteilla vastaava rakennelma. Joskin siihen visioitu lasketteluhalli kuulostaa huomattavasti päräyttävämmältä ja samalla myös utopistisemmalta.

Kirjoitti Antti Huttunen @ 3:28 AM

Read or Post a Comment

Flamingoa ja Kuurman kuppilat, enoni on näemmä vauhdissa... ;)

Posted by Blogger Sanat on @ 11:35 AM #
 
<< Home