Friday, June 16, 2006
Ei todellakaan näin
Googlaamisen sivutuotteena silmille osui Bilian emämunaus. Tämä pääkaupunkiseudun Volvo- ja Relludiileri julkaisee asiakaslehteä, kuten jokainen valveutunut ja riittävästi löysää rahaa omaava autotalo Suomessa. Bilialla on myös oma, varsin tuore etukortti, johon saa myös MasterCard-ominaisuuden, jos omat tulot eivät riitäkään (yllättäviin) automenoihin.
Bilian asiakaslehden verkkojatkeessa tai vastaavassa kerrotaan kortin käyttäjän kokemuksia. Sinänsä hyvä ajatus. Entä se nolo munaus? Kortin käyttäjäksi on löydetty Yrrin luova johtaja, jonka toimiston nettisivuilla kerrotaan suunitelleen koko CRM-konseptin. Huikean uskottavaa. Täysin fiktiivinen hahmo olisi taatusti ollut uskottavampi. Tunnettu, oikea henkilö, jonka asias Bilia ei ole, olisi vieläkin uskottavampi.
Homma olisi kannattanut miettiä kerralla loppuun asti. Näitä on nähty liikaa.
Read or Post a Comment
Ehkä ketään muuta ei vain löytynyt… Ketään tyytyväistä ainakaan.
Se onkin pelottava skenaario. Kenties siinä tilanteessa kannattaisi tehdä jotain muuta kuin väärällä tavalla läpinäkyvä "uutinen".