Wednesday, August 16, 2006

Ryhdy objektiksi

Mainospyyhkeet ovat jotenkin turhan tuntuisia. Yleensä niitä on yksi tai kaksi. Hyvällä tuurilla niiden frotee on miellyttävän tuntuista, jolloin niitä tulee käytettyä. Jos kukaan ei näe. Se pieni logo pyyhkeessä on vähän nolo. Paitsi Massey Ferguson.

Osuipa silmiin vähän toisenlainen, erittäin oivaltava toteutus mainospyyhkeestä. Onko tämä nyt sitten esineellistämistä? Tuskin, käyttäjästä riippuen mukana voi olla merkittävä annos itseironiaa. Ja sitä on myös asialla olevalla lehtitalolla. Olkoonkin asioista mitä mieltä tahansa.

Nyt odottelemaan pidätyskuvia mallaavia pyyhkeitä, Hesarin etusivuja, kotimaisten lehtien plagiaatioita ja muuta vastaavaa.

Kirjoitti Antti Huttunen @ 1:17 AM